Saturday, September 12, 2009

TUTUP AURAT KE TUTUP URAT

Fesyen terkini anak-anak dara islam kita, apa boleh kita kata? kita nak salahkan siapa? kenapa jadi begini? tanggungjawab siapakah untuk membendung gejala yang memalukan umat islam ini? semua persoalan ini ada jawapannya, tapi hanya sekadar berputar-putar dalam minda sahaja, nak diluahkan, nak dicadangkan, nak dikuatkuasakan, is is is risiko tinggi, nanti kena gam, nanti kena paksa letak jawatan, nanti kena ditukarkan ke jabatan yang tak penting, jatuh la standard, yang sebenarnya takut nikmat yang selama ini dikecapi ditarik balik ye tak?

Pernah dengar dalam Forum Perdana isu AURAT ni diceramah tak? ada kot.. tapi saya tak pernah dengar lagi setakat ni.. mungkin saya terlepas kot. Tapi zaman moden ni (jahiliyah sebenarnya) mana boleh tegur orang sesuka hati, nanti masuk mahkamah kena saman juta-juta sebab cuba menyekat atau menganggu hak kebebasan individu. Siapakah yang mencipta perkataan ini HAK KEBEBASAN INDIVIDU? tak silap rasanya Yahudi. Nampak tak macam mana Yahudi mencucuk jarumnya untuk melemahkan umat islam? Ada yang nampak tuuuu.. tapi pura-pura tak nampak.

Pernah baca tak ayat ni, SETIAP ORANG ISLAM DENGAN ORANG ISLAM LAIN ADALAH BERSAUDARA, dah elok dah ayat ni, maknanya dalam Islam tak salah kalau kita menegor saudara kita untuk kebaikan... tapi yang sedihnya orang islam masa kini suka lagi guna yang orang Yahudi cipta tu, moden katanya. Sebut jer pasal Islam, semua ketinggalan zaman, yang Yahudi LAKNATULLAH tu jugak lah yang moden, canggih, ikut peredaran zaman (konon).

Apa apa pun ni dia bukti kesesatan yang nyata, tengok dan pikirlah sendiri. Ini bukan tutup aurat, ini tutup urat.

No comments:

Post a Comment